SKUFFET

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Vi kom oss igjennom denne uken også folkens! Før jeg tar helg vil jeg bare komme med en liten oppfordring til dere. Jeg vet det er mange som leser, men responsen i kommentarfeltet er helt elendig. Jeg forstår at internett ikke er det samme som for ti år siden, og at man bare swiper til venstre og høyre, opp og ned uten å tenke spesielt mye over det. Likevel legger jeg ganske mye tid i bloggen min. Mest fordi jeg syns det er ekstremt gøy, men også fordi jeg liker å kommunisere med deg som leser. Det er litt vanskelig å vite om innleggene mine slår bra an eller ei uten tilbakemelding. Så jeg håper, og ber om litt mer aktivitet der. Det hadde gjort meg veldig glad ♥

JAKKE – BY MALENE BIRGER / BUKSEHER / BOOTSHER / VESKEHER

Nå har jeg nettopp kommet hjem til et ISKALDT hus. Her sto varmepumpen av da jeg dro i dag tidlig. Nå har jeg nettopp skrudd den på fullt, samt hentet masse ved for å tenne i peisen med. Satser på at hele huset viser 30 grader innen én time. Hihi. I kveld blir det rolig med noe godt å spise og gullrekka på skjermen. Eller, hva er egentlig gullrekka? Jeg ser egentlig bare på nytt på nytt. Hvilke andre programmer inkluderer denne populære gullrekka?

13 kommentarer

Siste innlegg