SKRIVESPERRE

REKLAME – AFFILIATELINKER

Okei, forsøk nummer ti. Jeg har hvisket ut alt jeg har skrevet så langt, fordi jeg plutselig ble helt…blank? Å ha skrivesperre er heldigvis et problem jeg sjeldent har. Flaks siden jeg er blogger, hehehe. Men neida. Sånn helt seriøst, jeg har skikkelig skrivesperre. Det lille avsnittet her har jeg brukt en halvtime på liksom. Så fort jeg starter å hamre på tastaturet, så vandrer tankene mine over på noe helt annet og jeg blir stoppende opp å glo i luften. Ikke at jeg tenker på noe som er spesielt viktig. Akkurat nå prøver jeg å finne ut hva jeg skal spise til middag, og lurer på om jeg skal gå å handle grønnsaker på utenlandssjappa borti gata her. Haha, helt krise. Konsentrasjonen er ikke til stede.

GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

Her har du meg tidligere i dag. Tok bilder av absolutt alle skoene vi selger i butikken. Skal bruke resten av dagen på å legge de inn på nettbutikken. Om du er keen på nye sneakers på salg burde du ta en titt etterpå, vi har mye fint 😀 Åpenbart syns jeg vi har mye fint, siden det er vi som har valgt ut alt. Lol.

Men ja, tilbake til middagsplanleggingen. Jeg er i et sunt regime om dagen. Problemet mitt er bare at jeg ikke kan så mange supersunne matretter, og er lei av de jeg ofte spiser. TIPS?? Helst middag ♥ Eller en god suppe!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg