SKRAVLING

Jeg tror seriøst jeg har startet hvert lørdagsinnlegg med “hei, og GOD lørdag!”. Lenge leve variasjon :)) Dette er uansett en god lørdag. Solen skinner over Bergen og det er varmt. Så varmt at jeg ikke trengte å ha på meg jakke da jeg dro hjemmefra, og gikk kun i en tynn skjorte. Hallo, er det sommer nå? Ellers har jeg begynt å høre på en del klassisk musikk i det siste. Jeg har alltid gjort det i ny og ne, mens den siste uken har jeg seriøst hørt på det hver dag. Det gir meg en sånn ro i kroppen, samtidig som det motiverer meg noe helt sykt! Grunnen til at jeg plutselig har start å høre på det er fordi en kompis av meg viste meg den syyyykeste filmen på youtube (her) som ga meg gåsehud herfra til månen. Noe så vakkert har jeg ikke hørt på lenge!

BLUSEHER / SKJØRTHER / SNEAKERS – HER

I kveld skal jeg ut å spise indisk med noen venner, før vi tenker å ha en low key lørdag med litt shuffleboard og kos. For et meningsløst innlegg dette var egentlig, men herlighet så deilig det var å bare skravle på bloggen igjen uten å måtte prestere på noen måte. Neste uke skal jeg prøve å få tatt litt skikkelige bilder som ikke er tatt med mobilen. Haha. Noen som har ønskeinnlegg? ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg