Skjulte fakta om Julia.

Hei alle sammen! Birte her 🙂 Har dere det bra? Er dere fortsatt i livet etter Bieber uken? Må si det har vært helt vilt siste dagene. Men herlig er det. You go Belibers! Men uansett, jeg og Julia fant ut at jeg skulle lage ett lite gjesteinnlegg til dere der jeg forteller litt fakta om Julia fra mi side og hvordan hun er som venninne! Som de fleste vet (regner jeg med) er jeg og Julia bestevenninner! Vi ble kjent det året hun flyttet til Ålesund. Siden da har hun egentlig vært en av de viktigste personene jeg har hatt i livet. Vi er som alle andre bestevenninner egentlig, men vi er unormalt åpne med hverandre om ting. Vi gjør de mest rare tingene sammen, og selvom vi ikke har sett hverandre på flere mnd så er vi akkurat likedan når vi møtes igjen! Bare tenk dere, for 2 år siden når vi var i Israel og etter vi kom hjem gikk det nesten hele 1 år før vi møttes igjen, og det var på flyplassen når vi skulle dra til Hellas! Vi har alle en bestevenninne vi ikke klarer oss uten, Julia er mi og jeg vet at vi kommer alltid til å vær så nære som vi er idag! Men uansett, jeg vet dere sikkert vil høre litt fakta om henne så here we go, 10 fakta om Julia!   Sminke : Julia går ALDRI uten falske vipper! Hun er avhengig av det. Selvom hun har tidenes hangover, har drit dårlig tid og skjelver av fylleangst så klarer hun og lime på de jævla vippene sine! Haha, like morsomt hver gang! Mcdonalds: Julia spiser på mcdonalds minst 1 gang i uken. Dette har vi til felles, vi er alt for glad i den drittmaten vi får kjøpt der. Gjør ikke situasjonen bedre at Julia bor 2 min fra sjappa i Oslo! Alkohol: Om vi har bestemt oss for å dra ut en dag, starter Julia med sitt første glass med vin gjerne kl 1, 2 på dagen ! Når vi drar for å kjøpe mer alkohol suser hun gjennom butikken og ender i kassa med minst 3 vinflasker, Dette fordi Julia tåler ALT! (tror hun) Jeg ender alltid opp med å passe på henne ute fordi jeg er alt for overbeskyttende og alt for flink til å drikke med “måte”. Steking: Når Julia danser når hun er ute på byen står hun alltid med ene hånden i været og steker samtidig som hun står å kiker ned i gulvet og smiler. Hehe, dette kan se både snålt og søtt ut!

Renhold: Julia er SYKT ryddig! Nå når og Glenn var på besøk holdt hun på å klikke av rote vårt og ga nesten opp på oss! Hun er veldig flink og kommer sikkert til å bli en flink husmor ( he- he -hee) Zara: Zara betyr veldig mye for Julia. Julia er også veldig flink med hunder og har ett stort dyrehjerte! Hun prioriterer Zara alltid først og hun behandler henne som ett barn. Syden: Når Julia er i syden smører hun seg ikke med solkrem. Hun presterer hver gang og prioritere sololjen først uansett hvor hun er! Dette fører alltid til at Julia ligger rett ut og er knallrød første dagene i syden. Hehe, det er like morsomt hver gang vi er på tur. Humor: Julia har tiiiiidenes dårligste humor! Hun kan ligge i sofaen, se på seg selv på telefonen sin og begynne og le. Derfor går vi så godt ilag og, vi har likedan humor og ler bare vi ser på hverandre! Når vi strutter rundt i leiligheten med hvert vårt vinglass i hånden har vi det som plommen i egget! Vi ler og ler og ler! Kropp: Julia har en fantastisk fin kropp! Dette ser hun desverre ikke helt selv! Det er nesten urettferdig at hun har det! Når jeg er sammen med henne går jeg ofte rundt og sammenligner oss og finner ut at jeg er en strandet hval iforhold til henne. Komplimenter: Julia er kjempe flink til å gi vennene hennes komplimenter, skryte av og vise at hun er setter pris på oss! Dette gjør henne til en fantastisk og ekte venninne!   Jeg kunne skrevet en hel bok om alt jeg har opplevd sammen med Julia og hvordan hun er, men det får vi vente med til neste gang! Håper dere får en fantastisk fin helg alle sammen! Mange klemmer Birte!  

           

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg