SKJØNNHETSDAG

ANNONSE – Affiliatelinker

GENSERHER / BUKSEHER / TØFLER  – HER

Tre snapshots fra i går! Halleluja nå er det helg folkens! I skrivende stund sitter jeg på espresso house på torgallmenningen i Bergen og føler meg som en jævla idiot. Har tydeligvis kledd på meg i søvne, og har på meg dette treningssettet med en skinnjakke til. Det ser ikke krise ut, men det er SJUKT KALDT! I dag har jeg nemlig “skjønnhetsdag” som jeg liker å kalle det. Bikinilinjer skal vokses, vipper skal fylles på, brynene skal formes og avslutningsvis skal jeg på Microneedling Restylane Skinbooster hos Akademiklinikken. Lurer på hvor mange timer jeg bruker på skjønnhet i  måneden. Det er ikke direkte få!

Så ja, her har dere et innsyn i my life as a blogger. Skal forresten prøve å filme seansen hos Akademiklinikken etterpå, så får dere se hvordan behandlingen foregår. Har jo begynt med IG-video, har dere sett min første?

6 kommentarer
    1. Hei!
      Synes ikke det er nødvendig å filme behandlingen din hos Akademiklinikken. Hva vil du egentlig oppnå med det? At usikre jenter som meg bestiller en slik time og tenker at det er helt normalt Skjønner ikke at du tør etter debatten som nylig har vært.

      1. Men hva er egentlig «helt normalt»? Noen mener en ansiktsbehandling er normalt mens andre ikke. Jeg kommer ikke til å slutte å skrive om ting jeg ønsker bare fordi det har vært en debatt. Da får folk bare bli sure, jeg bryr meg ikke.

        1. Nå mistet jeg all respekt for deg i alle fall. Ser du ikke hva som skjer rundt deg? Er du virkelig så arrogant? Får håpe folk ser at resultatet av de behandlingene dine er helt jævlige, slik at reklamene dine virker mot sin hensikt.

    2. Jeg er enig med deg, Julia.

      En må se situasjonen på et overordnet plan: Ytringsfriheten, herunder friheten til å “poste” videoer av seg selv på sosiale medier, er vernet på grunnlovsnivå i Norge. Vernet om de som _kanskje_ blir litt påvirket i en eller annen retning av sosiale medier er ikke engang vernet på forskriftsnivå. Jeg tror ikke det er vernet overhodet, men her tar jeg gjerne i mot oppdateringer på området. Dette viser hva “folket” i Norge ser på som viktig: Ytringsfriheten veier tyngst. Merkelig nok føres ofte debatt med motsatt utgangspunkt: De som benytter seg av ytringsfriheten må begrunne hvorfor de _ikke_ skal begrense seg, når utgangspunktet logisk sett burde være at de som vil begrense den bør argumentere for seg.

      I lys av dette mener jeg sterkt at det er de som er usikre og som påvirkes som må sørge for at de ikke eksponerer seg for sosiale medier som gjør situasjonen verre. Hvis man skulle få et ansvar for de som påvirkes negativt av dette – tenk bare hvor langt man kunne dra dette (!) Mange påvirkes negativt av veldig mye i samfunnet – skal man forby alle handlinger på grunn av det? Samfunnet ville i så fall blitt betydelig innskrenket hva gjelder mangfold, og det er nok ikke alle som ville likt.

      Og bare så det er sagt: Jeg er _ikke_ en type som bruker ansiktsbehandlinger. Jeg leser bloggen din av helt andre grunner enn skjønnhet, Julia 🙂

      1. Denne kommentaren var helt FANTASTISK! Tusen takk for at du skriver din mening, og jeg kunne ikke vært mer enig med deg! Du setter ord på nøyaktig det jeg mener og tenker. Igjen, tusen takk 🙂 Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg