SKJERPINGS JULIA!

Heisann! I dag skinner solen i Bergen, og dere kan jo gjette to ganger hvem som skinner med den. Meg såklart, og alle andre i byen. Hører rykter om at det har vært en forferdelig sommer her med mye regn, heldigvis bestemte solen seg for å titte frem når jeg kom hjem igjen. Men, nok om været! Dere kan jo sjekke yr.no selv om dere er nysgjerrig.

Jeg har absolutt ikke kommet inn i rutinene mine igjen siden jeg kom hjem, noe mange kanskje merker på bloggen. Vet ikke helt om jeg skal beklage til dere eller meg selv, syns iallefall det er helt krise. Fra å blogge bra med gode innlegg til denne drittbloggingen her. Det er for dårlig, skjerpings!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERASkinnjakkeZara / ToppBrandy Melville / BukseBikBok / VeskeMarc Jacobs

Nå skal jeg kjappe meg inn på badet å fikse meg litt for kvelden. Skal på innflytningsfest senere, men først trenger trynet en runde med tryllestaven. Sminkekostene mine altså. I morgen har jeg faktisk litt mer spennende å komme med. Håper dere holder ut med meg selvom bloggen har vært krise de siste dagene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg