SKIDRESS UTEN SKI

ANNONSE – Affiliatelinker

BOBLEDRESSHER / GENSERHER / UGGHER

Hei fra vakre Geilo! ♥ Det er så deilig å være tilbake på fjellet, og man skulle nesten trodd at Geilo var hjembyen min så mye jeg har vært her det siste halvåret. Dette er tredje turen min siden september! Klisje å si, men det er virkelig noe magisk med den friske fjelluften. Vi kom frem i går ettermiddag, jeg på et tog fra Oslo og han på et tog fra Bergen. Kvelden gikk kun til prating, god mat og avslapning. Føles som helg 😀

Siden han har vært ganske syk den siste tiden har vi planlagt en rolig tur. Ingen slalom eller langrenn. Ikke at jeg liker langrenn særlig godt uansett, hehe. Men! Jeg drømmer meg bort i alpinbakkene som ligger ved hotellet (bor som alltid på Vestlia). Alt jeg vil er å spenne på meg et par ski og suse utfor. Har ikke stått på slalåm siden 2012, så det hadde sikkert vært et interessant syn. Man er vel flinkere i hodet enn in real life, hehe 😉

BOBLEDRESSHER / GENSERHER / UGGHER

Fikk endelig luftet den nye bobledressen min også. ELSKER DEN! Rakk såvidt å knipse noen bilder før det ble mørkt ute. Føler det er mørkt døgnet rundt i disse dager, men det er jo litt koselig også!

Dagene flyr avgårde, og i morgen drar vi til Bergen. I kveld skal vi feire anniversary, så da blir det treretters i restauranten og ordentlig kvalitetstid ♥ Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg