SKAPER KLÆR FOLK?

ANNONSE – Affiliate nelly

JAKKE – DEADWOOD HER / BLUSE – NELLY HER / BUKSE – DR.DENIM HER / SKO – NAKD HER

Må bare gi en liten shoutout til disse skoene! Bruker de nærmest hver eneste dag. Går mye i heels for tiden. Rart hvordan stilen min forandrer seg fra år til år. Har vært igjennom det meste. Alt fra klassisk, typ basic BI-stil med ralph lauren, til litt hipster der alt var oversized, til rocka med store skinnjakker og nå mer…meg? Vi får se. Det er gøy å leke litt med klær! Jeg har ikke én stil, og kan gå fra ekstremt harry til super fashion over natten. Liker jeg å tro selv, iallfall 😉 Jeg tar det litt på dagsformen. For guds skyld, det er bare klær. Hvem bryr seg, sånn egentlig? Eller rettere sagt; orker du å bruke energi på de som har noe å utsette på hva du har på deg?

2 kommentarer
    1. Så fräscht och snyggt med den topen till din alltid lika snygga skinn ensamble. Kul att se snygga skor till också.
      Ha en härlig vecka och lycka till i ditt nya förhållande.
      Kram från Sverige

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg