SJEKKET INN PÅ HOTELL

Ser nesten ut som om jeg har farget håret lilla. Hadde jeg bare vært så vågal.. Er nok enda like blond, gitt!

Hei! Jeg har sjekket inn på hotell! Jeg vet ikke hva det er, men jeg blir alltid så avslappet når jeg ligger under dyna i en hotellseng. Spiller liksom ingen rolle om det er luksus på The Thief eller enklere standard på Smart Hotels. Akkurat nå er jeg på Radisson Blu i Bergen, som kanskje er en mellomting? Uansett. Jeg er helt ekstremt avslappet, og holder nærmest på å sovne over tastaturet.

MORGENKÅPEHER ♥

Jeg holdt på å skrive at “jeg er på staycation”, men jeg bor jo faktisk i Oslo og ikke i Bergen. Iallfall på papiret. Selvom jeg har vært her i en måned. Haha! Uansett. Grunnen til at jeg sover på hotell i disse dager er fordi Kaltrina er i Bergen. Hun jobber i SAS, og har stopp her helt fram til fredag! Så vi har mye venninnetid i vente, noe som er ekstremt etterlengtet ♥♥♥

Vi har akkurat kommet tilbake til rommet. Har spist middag på Sumo, og vi fikk bittelitt overtenning da vi skulle bestille. Har aldri vært så mett i hele mitt liv:( Måtte ligge på sengen med både jakke og sko på da vi kom tilbake, jeg var rett og slett for mett til å kle av meg. Da er det krise! Dere kan se hele bestillingen vår på story. Sushi goals ass.

Nå skal jeg se litt på den nye serien til Netflix – “Our Planet”. Jeg syns det bare er SÅ fascinerende å se hvordan the circle of life fungerer, og hvor avhengig én art er av en annen. Ikke minst hvordan klima spiller inn. God natt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg