SJEKKER UT NABOLAGET

(sponet opphold)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Skjorte – HER / Skjørt – i denim HER / Sunnies – HER

Heeey ♥ Da har jeg sjekket inn på Scandic Vulkan, og jeg har nettopp komme tilbake til rommet etter en liten stroll med Ingvild. Hotellet ligger jo rett over mathallen, så vi dro ned dit for å spise lunsj. De har så mye godt der atte hjelp, kunne ønske jeg hadde magesekk til å spise lunsj på alle stedene!

Valget falt på Stange Kylling i dag, og jeg må ærlig innrømme at maten ikke sto helt til forventningene.. Men men, man kan ikke treffe jackpot hver gang 🙂 Så fort jeg er ferdig å skrive dette innlegget skal jeg hoppe i dusjen før jeg drar til min kjære venninne Mari som bor på Frogner. Linn kommer også fra Molde i kveld, så vi skal ut å spise og drikke vin litt senere. Gleder meg sånn til litt skikkelig kvalitetstid med jentene!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Fine Ingvild ♥

Beklager litt rotete innlegg, jeg blogger ikke særlig bra under press. Haha! Jeg burde vel vært i dusjen for over en halvtime siden, så jeg får vel runde av her. Håper alle får en strålende helg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg