SJEKKER UT MITT NYE NABOLAG

Å si at jeg “sjekker ut” mitt nye nabolag er kanskje en løgn, siden jeg er ganske godt kjent her. Til de som ikke har fått det med seg, så flytter jeg til St.Hanshaugen! Overtakelsen av den nye leiligheten er neste fredag, og i mellomtiden bor jeg basicly i koffert. Noe jeg har gjort siden 1. mai, haha. Og ja, det er fremdeles like dritt.

Anyways. Jeg har egentlig hatt en super dag! Den startet iallfall veldig bra, så ble den litt sånn….kjip. Men det er bare å gjøre det beste ut av det. Akkurat nå sitter jeg i joggisen, tar meg et glass rødvin mens jeg hører på musikk og blogger. Jeg fikk med meg Andreas på Tranen på Kiellandsplass tidligere i dag. Eller, han foreslo at vi skulle spise lunsj der. Uansett hvem sin geniale idé det var, så er jeg glad vi dro. Herlighet for en god mat  ♥ ♥ ♥ Spiste hvit pizza med trøffelsalami, og den var bare sååå god! Den nye leiligheten er jo bare et steinkast unna der Andreas bor. Helt perfekt å bo så nærme bestekompisen sin 😀

Merker dette ble et veldig rart og rotete innlegg. Akkurat som meg i dag. Tar nok kveld tidlig, og starter med blanke ark i morgen tidlig, og det blir selvfølgelig “a good day to be alive” 😉

2 kommentarer
      1. Ååh tusen takk Julie! <3 Det er utrolig snillt av deg å si. Jeg er veldig lykkelig for tiden, så det er godt det vises utad også! Ønsker det samme for deg 🙂 Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg