SISTEMANN UT

Image and video hosting by TinyPic

Gratulerer med dagen, min kjære yngste bror ♥ Jeg har aldri møtt et mer tålmodig, hardtarbeidende og ydmykt menneske som deg. Det er naturligvis litt “trist” at minstemann nå trer inn i de voksnes rekker. Jeg som den eldste i søskenflokken og har tre yngre brødre syns også det er utrolig stas at alle er på vei til å vokse opp. Jeg har jo allerede planlagt at alle skal få barn samtidig slik at søskenbarna kan bli like gode venner som jeg var med mine søskenbarn som unge, haha 😉 Jeg bare ser for meg alle de koselige familieturene til syden vi skal ha! Nei herregud, jeg høres jo helt psyko ut nå. Jeg har virkelig ingen planer om å få barn i nærmeste fremtid, noe jeg håper mine brødre heller ikke har. Ikke at det er noe å bekymre seg for, Jakob er tross alt bare 14. Hihi.

Nå skriver jeg egentlig i en bakrus fra en annen verden. Ikke fordi jeg var på fylla i går, men fordi jeg har spist så mye kake og karbohydrater de siste dagene at jeg føler meg heeelt rusa. Kroppen er ikke vandt med slik mat, og herlighet som den reagerer! Heldigvis er det søndag, og vi drar ikke tilbake til Bergen før i morgen. Det vil si at man kan slappe av i heeeele dag, og prøve å holde seg unna kakerestene så godt det lar seg gjøre 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg