SISTE SJANSE FOR Å FÅ -30% PÅ NELLY

Hei, igjen! Jeg ligger enda i hotellsengen, og ting går veeeldig treigt med meg i dag. Ikke at det gjør noe. I Oslo høljer det ned, så å spasere rundt i byen frister minimalt. Likevel skal jeg komme meg opp og ut om noen få strakser, vi skal nemlig spise pizza og ha en skikkelig kosesøndag. Gleder meg, wihu!

Jeg tenkte bare å minne dere på at i dag er SISTE dagen du kan få -30% avslag på ALT fra NLY Trend. Koden og link finner du under mine favoritter, neders i innlegget ♥

HER / HER / HER / HER

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

MY NLY TREND FAVS ♥

BRUK KODEN “TREND” I KASSEN FOR Å FÅ -30% AVSLAG PÅ AAALT! UTVALGET FINNER DU HER ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg