SISTE KVELD

(inneholder annonselenker)

P7080003-2Jakke – Kouture HER / Bukse – Zara

En snapshot mens vi ventet på trikken i sta! Nå har jeg min siste kveld i Oslo, og i den anledning måtte vi ut å spise på favorittresturanten min Trancher. Anbefales! Var også innom Kouture på Arkaden å shoppet litt i dag, fikk bl.annet med meg denne digge jakken. Kommer nok fler antrekksbilder av den etterhvert, da du ikke ser den så godt på bildet 🙂 Utrolig fin! De har også Kouture i Bergen, det fant jeg faktisk nettopp ut selv. På Kløverhuset! Nå er jeg bare innom for å skifte og oppdatere dere, før vi skal på kino for å se Magic Mike. Trenger litt eye candy i kveld merker jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg