siste kveld som 19

Puh, nesten ferdig. Har ryddet, vasket og ryddet enda litt til helt siden jeg kom hjem fra jobb. Endelig er jeg sånn cirka ferdig, og nå er jeg klar for helg med stor H! Nå blir det idol, taco og hauevis med godteri. Torild har nettopp kommet, og hun skal være med meg til midnatt. Vet dere hva som skjer da? Jo, jeg blir 20!!  Har ordnet neglene for anledningen, og det har jeg faktisk gjort helt selv! Kjøpte bare de korteste løsneglene til Depend, og de funker helt fint til en kveld på byen.    I morgen blir det en travel dag, og jeg tenkte faktisk å lage en aldri så liten videodagbok fra bursdagen min! Hadde det vært av interesse? Fant forresten et bilde fra dagen derpå 18-års dagen min for to år siden. Her er jeg på vei til Oslo, fyllesyk og jævlig. Der skulle jeg spille inn reklamefilmen for Gule Sider. Husker dere den eller? Her er den iallefall, for de som ikke har sett den!  

Nå må jeg suse videre, ha en super fredagskveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg