SISTE KVELD

Hello ladies! I dag gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på veeeldig lenge. Jeg sov helt til klokken tolv! Fy fader så deilig, og garantert noe jeg trengte. I går kveld skulle jeg egentlig på både moteshow og Årets Stylista, men det endte opp med at vi aldri kom oss videre fra leiligheten til Ingvild før klokken ble veldig sent. Vi dro på Lawo Terasse, tok et glass vin før vi dro hjem igjen. Denne uken har virkelig vært helt fantastisk. Jeg har vært med mennesker som fyller livet mitt med god energi, spist fantastisk mat, drukket god vin, jobbet bra og generelt bare vært i en god flyt. Dette har vært den korteste dagen ever, siden den ikke startet før sent. Jeg våknet opp, hev meg rundt, møtte en venninne til lunsj før jeg hjalp en kompis med å flytte. Deretter spiste vi middag hos en venninne, så film ooog bare lå på sofaen. Min dag, kort oppsummert.. Hehe!

GENSERHER  / BUKSEHER / SEKKHER / SNEAKERSHER

Nå ligger jeg i sengen og skal sette på en film sammen med Ingvild før vi skal sove. I morgen tidlig reiser jeg tilbake til Bergen. Litt blandete følelser, men duty calls! Ville bare titte innom for å si hei, og ønske dere en god natt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg