SISTE KVELD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicBluse – Zara / BukseHER / KlokkeHER (annonselenker)

Jeg fikk en kommentar i sta at dette var fjerde gang jeg hadde på meg denne buksen på et antrekksinnlegg. Haha, ops!! Favorittbukse much? Jeg pakket faktisk bare med meg én jeans da jeg reiste fra Bergen forrige uke, og for å si det sånn så har den blitt godt brukt. Det skal vel og merke bli deilig å komme hjem i morgen så jeg kan varierer litt mer på underkroppen 😉

Tenk at det er siste kveld i Oslo allerede! Dagene går så ufattelig fort, og jeg kunne virkelig ønsker jeg fikk mer kvalitetstid både med June og Glenn. Jeg er jo på innkjøp fra tidlig morgen til sen ettermiddag, og når man først kommer i leiligheten må man jo jobbe litt også. Men men, jeg håper det ikke er lenge til vi sees igjen uansett – mine kjære bestiser ♥ I kveld skal vi bare kose oss med deilig middag og noe godt i glasset, og på menyen står det selvfølgelig biff!

5 kommentarer
    1. I disse bruk-og-kast dager, med en global klimakrise på gang, må man vel kunne bruke en bukse mer enn 4 ganger før den regnes som utslitt? Huff, deler av denne bloggkulturen (heldigvis ikke hele/alle) er sjokkerende overfladisk, og tydeligvis veldig uvitende til hva som skjer her i verden :/ “Shopping” burde ikke være en hobby, verden flyter over av ting, og ressursene vi har er snart tomme…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg