SISTE KJØP

AH, en alt for lang skoledag er endelig over. Jeg har gnagsår i ræva etter seks timer i forelesningssalen, men jesus for en god følelse det er å faktisk gjennomføre dagen! På videregående var jeg en liten utålmodig frøken, som helst gikk hjem fra skolen etter lunsj og hadde ikke sjangs til å være der fra åtte til tre. Mamma trodde jeg hadde adhd eller en annen konsentrasjonsvanske, men etter testing hadde jeg ingen av delene. Grunnen var rett og slett latskap og liten interesse for skole tror jeg. Men nå er det andre boller! Alt jeg vil er å gå på skole og få en bachelor, selv om det betyr å bli flatræva i slutten av semesteret.  Dagens gulerot var definitivt at jeg skulle nettshoppe litt når jeg var ferdig, så nå har jeg nettopp klikket hjem en pakke fra nelly! Hvor ellers? Haha, syns de har så mye fint for tiden. Jeg er dritlei julekjoler og 15cm pumps, så at de har fått inn sykt mye nytt gjorde det lett å handle – for å si det sånn! Jeg bestilte et par ting til, men de passet ikke inn i kollasjen (haha), så de viser jeg når jeg får pakken 🙂 Annonselenker  
Babyblå kåpe HER / Black&white jumpsuit HER / Skinnjakke HER / Todelt sett HER / Basic blondetopp HER / Strikk HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg