SISTE INNSPURT!

Å våkne opp til -10 grader i Bergen gjør det bare enda deiligere å tenke på at om 24 timer ligger jeg på en solseng igjen.

Hei alle, og god søndag! Ikke for å skryte eller noe, men jeg har hatt en ganske så effektiv start på dagen. Mye fordi ingen av de søndagsåpne butikkene i byen ville ta i mot panteflaskene mine, så det ble et maraton uten like for å finne en butikk med panteautomat. Hadde tre store poser med flasker, og store ambisjoner om å sende de avgårde til resirkulering. Matkroken, som var to bybaneturer og tre butikker senere fant vi endelig en panteautomat. To timer brukte jeg og Christoffer på å pante flasker og handle middag. Haha! I morgen reiser vi som sagt tilbake til Gran Canaria, så siste treningsøkt ble gjennomført i dag. Den neste uken har jeg store planer om å ligge så langflat som mulig, så deilig å bevege seg litt før den tid. Hva gjør du på i dag?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11 kommentarer

Siste innlegg