SISTE DAG SOM 23

Jeg husker det som om det var som i går. Panikken jeg fikk da jeg våknet 23.februar 2016, og hadde fylt 23 år. Jeg syns jeg var så innmari gammel. 23 liksom, er det ikke da man skal få kids, stasjonsvogn og bytte ut chihuahuaen med en Golden Retriver? Tanken på det hele fikk meg til å grøsse over hele kroppen. Jeg vil jo være ung for alltid!

Nå har det gått et år siden den gang, og i morgen fyller jeg 24. Jeg merker panikken fra i fjor kommer snikende over meg på nytt. 24 år. Da er jeg iallfall et steg nærmere scenarioet over, rekkehus og stasjonsvogn liksom. Likevel er jeg faktisk ikke så stressa, selv om jeg blir eldre. Det er ingen mal på hvordan man skal leve livet sitt, og spiller det egentlig noen rolle om man er 24 eller 40 så lenge man er fornøyd med hvordan livet ser ut? Jo eldre man blir, jo klokere blir man også har jeg forstått. Jeg merker jo at jeg har lært mye det siste året, både om livet og om meg selv som person. 24 er jo heller ikke en ille alder, jeg kan heller få panikk når jeg fyller 25 😉 Herregud, bare at jeg skrev tallet 25 her gjorde meg litt stressa. Jeg er ikke klar! Heldigvis er det et heeelt år og én dag igjen til den dagen.

BILDER FRA FEBRUAR 2016:

IMG_2137IMG_6088IMG_6811-2IMG_6603-2IMG_5992IMG_1903IMG_6191IMG_5512IMG_5521IMG_5636IMG_5317-2IMG_5245-2

Så, hva skal jeg gjøre min siste dag som 23åring? Jeg har egentlig ingen spesielle planer utenom det vanlige. Jeg skal preppe mest mulig til i morgen, som faktisk er den store dagen. Handle inn til digg frokost, dra på polet for å  kjøpe bobler, vaske leiligheten og ta solarium. I morgen tidlig kommer verdens beste Glenn, og jeg er 100% sikker på at det kommer til å bli en fantastisk bursdagsfeiring!

8 kommentarer
    1. Er 1 år yngre enn deg, men er akkurat like stressa over det å fylle år som deg… men her om dagen hadde jeg en samtale med en som fyller 30 neste år, og hun sier 25 er den absolutt beste alderen! 24, 25 og 26 er de årene hun har satt mest pris på, så jeg prøver å tenke på det hver gang jeg stresser ut, haha

    2. Hei Julia! Før jul tror jeg du skrev at du fremdeles skulle studere, lurer på om du går på BI enda? Hvis ikke, har du planer om å studere igjen i fremtiden?

      Ha en super siste dag som 23åring <3

      1. Heei! Jeg har et permisjonsår nå, og skal ta opp noen av fagene mine til våren 🙂 Litt usikker på om jeg har tid til å starte igjen til høsten, vi får se!

    3. Husker jeg stresset like mye som deg… Men NÅ! Jeg er fire år eldre enn deg, og livet blir jo bare bedre og bedre! Ville aldri vært 23 igjen 🙂 Gleeeder meg til å bli 30 jeg, det gjør sikkert snart du og 🙂

      1. Jeg hører de fleste sier det, så jeg får bare ha is i magen å glede meg til å bli eldre 😀 Haha!

    4. Du er helt utrolig nydelig! Digger stilen din 🙂 Tror du det er sjanse for at du skal ha flere klessalg i Bergen fremover slik som det du hadde sammen med andre bloggere for en tid tilbake? klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg