SISTE DAG MED -25%

ANNONSE – Affiliatelinker

SISTE DAG MED -25% PÅ NLY HER!

ALT UNDER ER PÅ SALG 🌟

KJOLEHER

HVOR FIN?! Den er egentlig knallgul i virkeligheten, men filteret gjorde den litt mer blass. Stoffet er stretchy og kjolen sitter som et skudd på “alle de riktige stedene”. Kjempefornøyd ♥

BODYHER

Noen som er glad i farger for tiden? Hihi! Denne toppen syns jeg var skikkelig sexy, er det lov å si? Føler jeg kan bruke den til alt, uansett om det er hverdags eller fest. Kommer bare helt an på hvordan man styler den!

LOUNGE SETHER

Lounge set i tre deler! Stoffet er suuuupermykt (er samme set som i innlegget under), og som dere vet så elsker jeg matchende set 😀 Perfekt å slenge på seg på morgenene, eller når man skal slappe av på kvelden. I tillegg så er det såpass fint at man lett kan bruke det til ærender osv også. En stor favoritt!

TOPPHER

Den perfekte partytopp! Bruker den med denne usynlige bhen under. Om du ikke har prøvd disse; PRØV DE! Et must for meg siden 2016. Redder virkelig ethvert antrekk som dette!

TOPPHER

Samme topp som over, bare i babyblå. Denne er favoritten! Så fin til jeans også 😀

KJOLEHER

Den perfekte røde kjolen! Tror denne kommer til å være superfin med et belte også 😀 Elsker kjoler man bare kan slenge på seg og være klar til alt! Også fin til sneakers ♥

LOUNGE SETHER

Har jeg nevnt hvor mye jeg elsker set? Heheheh! Dette er en litt mer sexy variant, og det kan man jo like 😉

BLONDETOPPHER / DRESSBUKSEHER / HEELSHER

Denne toppen!! ELSKER DEN! Kjøpte den i hvit også (link her). Dressbuksen er også en stor hit, har den i beige fra før så ble superglad når jeg så den hadde kommet inn i svart. God stretch og perfekt fit. Den er litt stor i størrelsen btw, så gå gjerne en størrelse ned ♥

SANDALERHER

LOUNGE SETHER

HER / HER / HER
HER / HER / HER

HER / HER / HER
HER / HER / HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg