SINTEJULIA ER TILBAKE

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

LUEHER / JAKKEHER / TIGHTSHER

Du vet du har hatt en lat helg når det mest innholdsrike som har skjedd var da jeg sto på søndagsbutikken tidligere i dag og måtte legge om middagsplanene fordi de ikke solgte fårikål som jeg egentlig hadde tenkt å lage. Spenning fra morgen til kveld i B-town.

Ellers har jeg vært premenstruell, jeg sliter med å sove på natten igjen og er generelt enda mer hissig enn vanlig. Jeg må være en fryd å være rundt i disse dager! Holdt på å skrive “jeg klager ikke altså”, men etter nærmere ettertanke er det jo faktisk det jeg gjør. Hater folk som klager 🙁

Men dere! Jeg har hatt en kjempefin helg. Rolig, men fin ♥ Det er så typisk at man skal runde av et innlegg med å skrive noe positivt. Haha! Jeg er i godt humør selvom det kanskje ikke høres sånn ut. Man blir bare trøtt av å slappe av for mye, og det er akkurat der jeg er nå. Forhåpentligvis får jeg sove godt i natt (det trengs etter fire netter nærmest uten søvn), og er klar for en ny uke i morgen. Uansett så er jeg takknemlig for hverdagen min, og livet generelt. Bortsett fra PMSen, den kan dra seg langt til helvete.

  

LUEHER / JAKKEHER / TIGHTSHER

Et tips denne søndagskvelden er å se “twins” på nrk! De la ut to episoder i dag. Spennende norsk serie, jeg er hekta. Men, HVORFOR kan ikke bare streamingtjenestene begynne å legge ut hele sesonger på en gang?? Hvem gidder vel å vente over en uke til å se neste episode??? Det er så unødvendig, og direkte slemt til oss som faktisk ikke har noe liv etter klokken 20.00 på kvelden.

Klem fra sinteJulia som egentlig ikke burde sitte ved et tastatur nå. Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg