SINGLE LIFE HACKS

Hei! Beklager at det har vært stille fra meg det siste døgnet, men jeg har faktisk sovet konstant siden i går med unntak av et legebesøk. Så mye har jeg aldri sovet før, men kroppen trengte det nok. I dag våknet jeg uten feber, noe som er helt fantastisk! Jeg har også fått noen medisiner for smertene mine, så jeg satser på at de funker og at jeg kommer tilbake til meg selv igjen fortere enn fy 🙂
Dette døgnet har jeg tenkt endel på hvor forbanna kjipt det er å bo alene. Nå har jeg jo også vært singel i snart tre måneder. Jeg trives godt i forhold, og jeg trives godt som singel. I dette innlegget har jeg derimot tenkt å dra frem de negative sidene med singellivet.

IMG_6914

KJOLE HER

SINGLE LIFE HACKS: 
– Jeg må naturligvis starte med dette punktet; å ta vare på seg selv når man er syk. Som dere vet har jeg hatt noen kjipe uker med sykdom. I natt holdt jeg på å fryse ihjel pga feberen, samtidig holdt jeg på å tørste ihjel. Munnen var som en ørken, men jeg klarte ikke å komme meg ut av dyna fordi jeg var så kald for å hente mer vann. Så da lå jeg der da. Helt alene og skalv mens munnen skrek etter vann. Mitt eneste nyttårsforsett er å lære opp Zara til å hente ting for meg!
– Ikke ha noen å lage middag med. Jeg som elsker å lage mat har nok ikke hatt et tristere middagsliv enn de siste månedene. Å stå flere timer på kjøkkenet for å lage et festmåltid til seg selv er ikke dritgøy, spesielt når man alltid lager cirka fem portioner for mye. Derfor lager jeg nesten aldri middag lengre.. Heldigvis er jeg flink til å invitere til middagsselskap!
– Å ikke ha noen å kose med. Dette er nok kanskje det tristeste punktet, spesielt på søndager. Ja, det finnes jo alltids gutter man kan kose med – men det er ikke det samme ved mindre det er følelser inn i bildet.
– Jeg som ofte har vært i forhold syns det er veldig rart å ikke ha noen å dele alt med. Det er klart jeg har vennene mine, men det er ikke det samme som å ha en partner man deler opp og nedturer med.
Hmmm nå gikk jeg faktisk tom for punkter her. Haha! Det er altså ikke så verst å være singel likevel. Det viktigste er jo å ha det bra med seg selv. Å være i et forhold kun for å være i et forhold er jo veldig meningsløst. Jeg kan heller lage en liste med positive sider med å være singel om dere er interessert? Den blir nok litt lengre!
Noen punkter du vil tilføye?
5 kommentarer
    1. Ja, jeg vet! Kjenner meg alt for godt igjen. Ble singel omtrent samtidig som deg faktisk. Men ja, lag gjerne en liste over positive ting! Det trenger jeg å høre, haha

    2. Tror du burde Google hva hacks er altså, du har nok kraftig misforstått 🙂 men skjønte jo poenget da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg