SI HEI TIL MIN NYE SAMARBEIDSPARTNER

ANNONSE – I samarbeid med RevolutionRace
Koden “JULIA20” gir -20% på hele hjemmesiden

Hei og god fredagskveld babes! Nå kan jeg endelig røpe min nye samarbeidspartner, og jeg er så ufattelig spent på dette samarbeidet ♥ RevolutionRace er startet opp av turentusiastene Niclas og Pernilla, som ville skape et merke med høykvalitets tur og sportsklær som ikke kostet en formue. Når friluftsklær blir for dyrt så tør man jo nesten ikke å bruke de ute i skogen engang, hva om man får en flekk med blåbær på buksen som man ikke kan vaske bort? Da blir jo hele poenget med plagget borte… De ønsket å skape et merke der prisen kunne bli lavere, uten at det skulle gå utover kvaliteten. Noe de også gjorde! Per dags dato har de kunder i hele 55 forskjellige land, solgt over en million turplagg og har virkelig etablert seg som en seriøs aktør i bransjen. Å høre om historien deres vekker virkelig gründerer i magen min, jeg blir oppriktig imponert over hva de har fått til, og er ufattelig stolt over at de ønsker å ha et samarbeid med meg ♥

VESTHER / TRENINGSTIGHTSHER

Hvor sporty og fresht?! Dette er kanskje den beste treningstightsen jeg har hatt noen gang! Så stretchy og fin, samtidig som den komprimerer og setter seg fint på de riktige stedene. Les: lårene og rumpen 😉

JAKKEHER

Denne finnes også i flere farger!

Lette dunjakker som denne er helt perfekt både på våren, sommeren og høsten. Også deilig å ha under større jakker som en underjakke. Like fin på tur i skogen som en tur i Bogstadveien, hihi.

JULIA20

gir -20% på hele RevolutionRace

Som et introduksjonstilbud til dette samarbeidet har jeg fått lov til å gi leserne mine hele 20% rabatt på hele nettbutikken. De har SÅ mye fint, uansett om du er litt amatør slik som meg (haha), eller om du har en ekte friluftsentusiast magen. De har også helt nydelige sportsklær, jakker, vester og alt du trenger til både trening og tur.

Nettbutikken finner du HER ♥

VESTHER

Dette er samme vest som den over! Har blitt helt bitt av vestbasillen, haha. Syns bare det er så fresht!

Verdt å nevne er at de har GRATIS frakt og returer, ingen toll og alt du betaler for er altså selve plaggene du kjøper. Om noe ikke passer er det superenkelt å returnere de uten at det koster deg noe ekstra. Happy shopping! 🤸🏽‍♀️🌏

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg