Shoppingkveld

Hei, dere!

Siden Julia har et aldri så lite besøk å ta seg av, har jeg (June) fått i oppdrag å blogge for henne. Tenkte å fortelle dere om kvelden i går. Vi var på en eksklusiv shoppingkveld med H&M og STYLEmag i Bogstadveien. Her ble det mingling, shopping og hyggelig selskap. Utrolig mange som hadde tatt turen, så fikk ikke sett for mye av høstkolleksjonen til H&M, men det jeg kunne se av den var at høsten byr på deilige stoffer, fine farger og klassiske detaljer. Var også lanseringen av STYLEmag sitt nyeste nummer, så dette må dere få sjekket i butikkhyllene i dag.


Fine gjengen vår ♥ Julia, meg og Ann-Helen.

Nå som jeg har muligheten har jeg lyst til å avsløre at Julia har funnet seg en skikkelig kjekk gutt! Forstår godt at hun vil bruke mest mulig tid sammen med han, nå som han er på besøk. Gjett om de får en fin helg sammen da, kniiis.

Ønsker dere en fin helg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg