SHOPPING TIME!

Jeg har gledet meg i hele dag til å bli ferdig med skolen, slik at jeg kan handle hjem fra den siste kampanjen til nelly. Dere har kanskje skjønt at det er min favorittnettbutikk by now? Hehe! Syns de har så mye lekkert, og 90% av skapet mitt er nok shoppet via nelly.com. Jeg er så utrolig klar for sommeren nå, selv om jeg våknet opp til snø på bakken i Bergen. Kjenner jeg byen rett så er den nok borte om et par timer 😉 Under finner dere mine favoritter fra den nye kampanjen!

(Annonselenker)

epicspring1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17

Resten av kampanjen finner du her.

2 kommentarer
    1. Hei Julia 🙂

      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.

      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.

      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.

      Ha en flott dag!!

      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg