SHOPPING TIL JULEN! DETTE BESTILTE JEG

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

1. HER / 2. HER

HELLOOO chunky boots! Årets store trend, noe jeg skjønner veldig godt ♥ Jeg har jo alltid vært en bootsjente, og elsker at to nydelige chunky varianter er på vei til meg i posten. Like?

3. HER / 4. HER

Dressbukser får jeg aldri nok av, og jeg falt pladask for denne! Slim fit, høy på livet og en strek ned midten på benet som virker slankende. Just saying (om det er lov å si) 😉 Bestilte også en cozy teddyjakke som jeg kan se for meg er like digg å slenge på seg hjemme som ute på farten. Elsker også at det er knyting i livet!

5. HER / 6. HER / 7. HER

Sist, men ikke minst. Noe nytt til julen! Det blir jo langt mindre festligheter enn hva man er vandt med, så jeg kommer ikke til å hamstre inn julekjoler og pynteting slik som tidligere. Det holder med to-tre kjoler til julaften og de andre familieselskapene, hvis ikke bruker jeg plagg jeg allerede har. Satser mer på hverdagsklær som kommer mer til nytte denne vinteren. Noe dere likte? ♥

 

PS! Alt dette kostet egentlig 4092,-, men jeg var så lur å bruke min bloggkollegas rabattkode “bianca20” i kassen som ga meg -20% på alt – dvs over 800,- spart! Bare et lite tips ♥ Nå skal jeg fortsette eksamenslesingen, vi snakkes senere!

4 kommentarer
    1. Du er mitt støste forbilde Julia. Kan jeg kjøpe klærne dine når du er ferdig med dem?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg