SHOPPING OG RABATTKODE HOS NELLY

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER

HERREGUUUUD! Hvilken farge skal jeg velge? Jeg MÅ ha med en sånn til Hellas! Sykt mainstreem-instagreie, men jeg klarer ikke la være ♥♥♥♥♥

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

Nå er det lenge siden jeg har vært inne på favoritt-nettbutikken min, men så tenkte jeg å bestille en liten pakke med bikinier før vi reiser til Hellas. Meeeeeeen, tror kanskje jeg må kjøpe litt mer? Herregud, det er så mye fint der for tiden. Mange nyheter siden sist, jo! Jeg skal likevel prøve å fokusere på sommertøy (og en bademadrass woho), så får jeg ta høstshoppingen når jeg er tilbake fra feriene mine 😀 Noe dere likte?

NÅ FÅR DU FORRESTEN -20% AVSLAG PÅ ALL FACIAL CARE HOS NELLY! BRUK KODEN “FACE” I KASSEN ♥

SHOP HER

Her kan du gjøre mange gode kupp på ansiktskrem, solkrem og diverse. Woho!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg