SHOPPING OG CHAMPAGNE

Hei, og god morgen! Internett har vært litt trøblete (om det er et ord) siden i går ettermiddag, men nå ser det ut til at det er fikset igjen. Jippi! I går startet vi dagen med å dra på Westfield kjøpesenter, der de har så sykt mange bra butikker. Jeg elsker virkelig det senteret, og syns det er mye bedre å dra dit enn å krangle med folk om plassen i Oxford Street! Jeg fikk med meg noen godbiter hjem som jeg skal vise dere senere 😀  Vi dro også ut å spiste en superkoselig middag i går, før vi møtte noen andre norske jenter for å dra ut på byen. Utelivet her i London er kjempebra, til og med på en tirsdag! Jeg og Glenn fikk som vanlig mer enn nok innabords, og ligger som to slakt i hver vår kant av senga. Enda godt det er gode senger her på Hilton… I dag har jeg egentlig ingen planer her nede, merker jeg er veldig sliten og har egentlig mest lyst til å bestille roomservice og kose meg her resten av dagen – men vi får se. Jeg hadde jo planlagt at i dag skulle jeg bli sunn (og tynn) igjen, men akkurat nå er jeg litt usikker på om jeg klarer det altså. Jeg kan starte på mandag. Et bilde fra i går utenfor Westfield! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg