SHOPPING MED RABATTKODE

//Inneholder annonselenker

marc

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER

Bestilte nettopp en svær pakke hjem fra nelly. Syns ikke de har hatt så mye fint de siste månedene, mens når jeg sjekket i sta var det plutselig mye jeg hadde lyst på. Tror det nesten ble 15 plagg i handlekurven som jeg bestilte. Er i et lite shoppingkoma nå, så det blir spennende å se hva jeg har bestilt når pakken kommer 😀 Akkurat nå husker jeg egentlig ikke..

Over har du en kollasj med fine ting fra Marc Jacobs. Jeg kjøpte bl. annet veske nummer 2 og iPhone 6 dekselet nr 8. Fint eller hva? Dere får forresten -17%rabatt på nelly denne uken, koden finner du her!

2 kommentarer
    1. Så syykt typisk, bestilte meg en stor pakke igår også kommer det rabattkode idag:( men var heldigvis ikke så sinnsykt mye da..
      NEttshopping er den beste trøsten i eksamenslesinga, håper du viser hva du har kjøpt når du får det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg