SHOPPIIIIING <3

  God morgen alle sammen! Tenkte å vise dere innkjøpene mine fra i går! Vi rakk bare innom Topshop og Primark før det ble litt sent, men vi hadde mer enn nok  å bære etter de to butikkene! I går kjøpte jeg egentlig bare koseklær, nattklær osv som jeg har på meg hjemme. Primark spesielt har SÅ mye fint akkurat når det kommer til daffeklær, også er det superbillig. Sånn som den onepiecen jeg hadde på meg i går kjøpte jeg i fire forskjellige varianter, sykt digg å ha på seg 😀 I dag fortsetter shoppingferden, og jeg tror vi drar på Westfield kjøpesenter. Jeg er på utkikk etter et par skikkelige høstboost, så håper jeg finner noe i dag. 

Fler enn meg som syns jeg ser ut som en tiåring på dette bildet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg