SHOPPEFAIL!

Haha, jeg må bare le! Jeg som skulle shoppe sååå mye i dag, og gledet meg til å fylle opp kofferten med mye digg fra Oslo. Det som skjedde var jo at jeg kun fant meg to ting fra Zara, mens Glenn virkelig slo på stortromma og fant seg alt fra helantrekk til i morgen, nye møbler og sko. Jesus, kunne ønske jeg også fant så mye fint! Gjorde jo egentlig det også, på Bohus. Men tenkte det ble for dumt å handle møbler i Oslo når jeg bor i Bergen..

Nå skal vi på Südøst å spise middag, meg Glenn og June. Verdens beste trekløver <3 Anbefaler forresten den resturanten veldig til de som bor/eller skal til Oslo!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen bilder fra tidligere i dag. Elsker trynet til Canelo (hunden til June), haha 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg