SHOOTING DAY

Hei dere, for en dag! Eller ikke “for en dag” i betydning at det har vært en skikkelig spennende dag. Faktisk så sov jeg helt til halv elleve, og dro ikke ut døren før nærmere klokken ett. Much needed, for å si det sånn. Men, når jeg skal leke arbeidsledig å sove så lenge jeg vil så blir det naturligvis ekstra hektisk når jeg først setter i gang. Spesielt i perioden vi er i nå, der typ alt av høstvarer kommer til Janne & Julia. Jeg vil jo helst få ut produktene på nettbutikken ASAP, så i dag har vi hatt shooting day! Jakken over er fra Dry Lake og er helt latterlig kul. Den kommer i nettbutikken vår ila de nærmeste dagene 😀

Nå er jeg helt utslitt, og skal bare spise middag før jeg legger meg i senga med boka til Petter Stordalen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg