SHOE MANIA

Heisann! Sitter her å nettshopper litt, noe jeg som regel gjør om jeg ikke får sove. Jeg har fått heeelt skodilla i det siste. Orker ikke titte på kjoler engang, for alt jeg vil ha er sko.. Haha! Under har jeg plukket ut noen nydeligheter til dere. Åh, jeg vil ha alle sammen! Alle er fra merket NLY shoes. Har alltid hatt gode erfaringer med disse skoene. Bestill samme størrelse som du selv bruker 🙂 Men om du for eksempel er en stor 38, så bestill 39! NB!!! ALLE PARENE ER PÅ -20% I DAG!  
HER og HER
HER og HER
HER og HER
OMG MÅ HA!!!! Brune HER og beige HER


HER og HER

ENDELIG ER DISSE TILBAKE PÅ LAGER!! Jeg har begge parene, elsker de begge <3 Blå HER og hvite HER (verdens beste å gå i)
Sandaler HER og enkle svarte pumps HER. Alltid et must i garderoben, spesielt de til høyre! 🙂


Hvor kule er ikke de til høsten med jeans og skinnjakke? Med sølvhel HER og gullhel HER. Noe dere likte? 🙂   //Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg