SEXYDANS?

Hei alle sammen! Fadderuken går sin gang og både jeg og forhåpentligvis fadderbarna koser seg masse. I går var vi på beachparty på Metro, og det var så utrolig gøy! Faddergruppen min hadde et stort bord for oss selv der vi egentlig gjorde alt annet enn å sitte å drikke. Vi sto i en sirkel mens vi danset og sang for full hals. Så langt den beste kvelden!

I dag er det undergruppedag på skolen der vi skal introdusere de nye studentene for de forskjellige aktivitetene vi har på skolen. Siden jeg er leder i BIS marketing skal vi såklart også bli introdusert, og sammen med nestlederen Eirik skal vi ta med noen heldige utvalgte på poledancing! Haha jeg både gleder og gruer meg. Det blir jo definitivt mest for gøy, og jeg forventer virkelig ikke at vi skal stå der å leke sexy rundt stangen.

P5082124-2P5082128-2

Nå er det bare å planlegge dagens aktivitet ferdig før det braker løs med ikke-så-sexy-dansing. Stikker innom mellom slagene om jeg rekker!

4 kommentarer
    1. Hei! Hvilken modell har du på celine solbrillene dine og hvor kjøpte du de? De er så utrolige fine!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg