SERIETIPS?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAP7038482-2BluseRiver Island / ShortsLevis / KlokkeMichael Kors / Sunnies – Céline

Selvom det er langt på dag kan jeg ikke si god morgen før nå! Jeg ligger enda i sengen, og lurer på om jeg har fått feber. Utrolig kjedelig midt i jazzuken, men jeg får slappe av så lenge jeg kan å satse på at formen blir bedre utover dagen. I kveld er vi invitert på reker hos tanten min, og det skjer ikke at jeg står over det! Har enda ikke spist reker i sommer, noe som er veldig ulikt meg. Nå skal jeg sette på siste episoden av Grace and Frankie, utrolig trist at det ikke er fler episoder.. Kom gjerne med serietips! Jeg har sett omtrent alt, så helst serier som ikke “alle” andre har sett 🙂

29 kommentarer
    1. Jeg startet å se på House of Cards i går og er snart ferdig med sesong 1:-) Absolutt å anbefale (om du har tid til å la deg bli hektet)!

    2. Californiacation! 😀 sett det? Det er sju sesonger tilsammen, så da har du noe å drive med en stund. Det er både koselig, trist og veeldig morsomt! Og man blir så glad i karaktererne!

    3. Jeg anbefaler stalker og how to get away with murder, begge gikk på TVNorge nå vår 😀 Bloodline på Netflix er også spennende!

    4. Medium er ganske ok. Kan bli ganske repetitivt, men jeg synes den var bra uansett. Grey’s Anatomy er bra også. Har nettop begynt å se på Orphan Black og så langt er den ganske bra. Håper du koser deg med rekespising senere!

    5. Hvis du virkelig vil se noe bra, burde du se “Broen”. Det er en serie som handler om samarbeidet mellom politiet i Malmø og København, og tar for seg ulike forbrytelser som på en eller annen måte henger sammen. Den er sykt spennende og du vil aldri angre på å begynne på denne serien :)))

    6. Nå vet jeg ikke akkurat hva som regner som serier som alle har sett, men jeg kan i allefall anbefale White Collar og Sherlock! Prison Break og Game of Thrones er jo også fantastisk, men de har du vel antakelig sett før 🙂

    7. the vampire diaries, prison break, true blood, orphan black, the client list, the lying game 🙂

    8. Har du sett Pretty Little Liars?
      Sesong 6 har allerede begynt å komme ut, og du kommer garantert til å bli totalt hekta. 🙂

    9. Bates Motel!! Spennende, intenst og godt skuespill. Vet du digger Dexter (som meg), og da tipper jeg du vil like denne. Handler om forhistorien til seriemorderen Norman Bates fra klassikeren Psycho. Se den! 🙂

    10. Sopranos, OZ, The Wire, Breaking Bad, Friday Night Lights, Sons of Anarchy, Hustle, Life, Life as we know it, Greek, Luther, The Affair, Murder in the first, Graceland, Rookie Blue, How to get away with murder, American Crime, Fargo, Wayward Pines, True Detective. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg