SERIETIPS TIL HELGEN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly og na-kd

Nå er jeg på det stadiet igjen der alle serier er sett, og jeg leter desperat etter en ny avhengighet. Det er imponerende hvor mye man kan pløye seg igjennom i serieverdenen når man ligger 2-3 dager med feber! I hverdagen ser jeg minst på et par episoder av en serie hver eneste dag, både de dagene jeg spiser frokost alene og på kvelden før jeg sovner. Kan faktisk ikke huske sist jeg sovnet uten å ha en serie på i bakgrunnen? Serier er livet, hihi ♥ Under har dere mine siste obsessions!

TOPPHER / BUKSEHER / HEELSHER

Heelsene er på -25% (de er også litt små i størrelsen, jeg gikk opp fra 38 til en 39)! Det er også alle kjoler og høye heler på Nelly, shop her 

KVIFOR SLAVERI?

En dokumentarserie på NRK som er ganske dyster. Hver episode har forskjellige temaer som tar for seg former for slaveri som fremdeles eksisterer i nåtidens verden. Syns hele serien var ganske trist, samtidig ekstremt lærerik! Ord kan ikke beskrive hvor takknemlig jeg er som sitter trygt i Norge.

PAPIRHUSET

Jeg slukte del 3 av den seneste sesongen til Papirhuset på under en dag. Kan ikke huske sist jeg hadde så mye adrenalin i kroppen, haha. Om du ikke har startet på Papirhuset enda, så GJØR DET!! Ja, det er litt “irriterende” at den er på spansk i begynnelsen, men det glemmer man etter ti minutter. Dessuten har jeg lært meg flere spanske ord etter å ha sett serien! Du finner den på Netflix ♥

BEFOREIGNERS

Norsk serie på HBO! Mennesker fra fortiden begynner plutselig å dukke opp i sjøen overalt i verden. Det høres kanskje veldig spesielt ut, men denne serien har vært min favoritt den siste måneden (sett bort fra papirhuset). Den er både spennende, interessant og man karakterene fra fortiden er også mennesker man har lært om i historien. Som Olav den hellige osv. Gi den en sjanse!

POWER

Tekst tatt fra HBO: James “Ghost” St. Patrick har alt: en vakker kone, et penthouse på Manhattan, og New Yorks mest trendy nattklubb, Truth. Ghosts planer om å bygge et imperium vokser i takt med klubbens suksess. Men det er bare ett problem: Når han ikke holder til på klubben, driver han byens mest innbringende narkotikanettverk, kun for de rike og mektige. Idet Ghost lar seg forføre av utsiktene mot å leve et lovlydig liv, setter han samtidig alt han holder kjært i fare. Når man først er innblandet, kan man komme seg ut av det?

Mine ord: LOVE it!

SIDE OM SIDE

At jeg ikke har oppdaget denne serien før nå?? Nå regner jeg med at dette er et tips mange har fått med seg allerede, haha. Elsker Side om Side, spesielt på kvelden før jeg skal sove! Enkelt underholdningsprogram, med helt hverdagslige situasjoner. Alle sesonger ligger på NRK!

REAL HOUSEWIVES of…..

Everything! Jeg har rundet RHW, og sett alle byer fra Beverly Hills, Atlanda, Dallas, New York eller Orange County. Et helt idiotisk program som er en perfekt tidstyv om du bare vil leve deg inn i litt meningsløst drama og reality blandet med fine klær og store hus.

TOPPHER / BUKSEHER / HEELSHER

Husk også at koden “julianyland15” gir deg -15% rabatt på absolutt hele na-kd.com ♥

Nå skal jeg hoppe i dusjen, før jeg skal se på Vestlandsmesterskapet i stuping! Både kjæresten min og bonusdatter skal delta, så da må man selvfølgelig bli med for å heie 😀 Håper alle har en super lørdag, og kom gjerne med dine seriefavoritter til meg også!

7 kommentarer
    1. Elsker også serier. Anbefaler å se den nye på netflix, unbelivable.
      Så den ferdig på en og en halv dag, så ganske bra serie.

      1. Åh, den hørte jeg faktisk om i går! Virker som en veldig interessant serie, så den skal jeg absolutt se. Takk for tips <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg