SERIETIPS SØKES

Det tar litt tid for meg å skrive dette innlegget, fordi den éne hånden min er opptatt med å føre potetgull fra skålen til munnen. Da jeg våknet i dag tidlig gikk jeg for å sminke meg, men innså at det egentlig ikke var vits. Jeg har feber, og burde holde meg hjemme. Da jeg så meg selv i speilet skjønte jeg liksom ikke hvordan jeg kunne se så fresh ut, men føle meg så jævlig ufresh? Dagens planer er derfor avlyst, og på agendaen står seriemaraton mens jeg spiser opp godteriet fra i går kveld. Herregud, Mexican Fiesta er så sykt digg potetgull. Kunne spist det hver dag! Hvorfor må jeg være så glad i usunn mat?:((

GENSER HER

Sånn ser jeg ut, akkurat nå. Bortsett fra at jeg har byttet ut genseren til en pysj. Sykt irriterende å ha på seg sminke når man uansett ikke skal ut døren. Må gå å ta den av igjen. Noe av det kjedeligste jeg vet er å fjerne sminken og rense huden. ORK.

Har dere kanskje et serietips til meg??

12 kommentarer
    1. Narcos!! <3
      Stranger things, Making a murderer, The Keepers, Black Mirror, The Blacklist, Lucifer, Ozark, Shameless, Bates Motel, Humans, Supernatural (for å nevne noen :D)

    2. Narcos!! <3
      Stranger Things, Making a murderer, The Keepers, Black Mirror, The Blacklist, Bates Motel, Humans, Lucifer, Shameless, Supernatural, The Handmaids Tale, Ozark 😀

    3. Drama/Thriller; How to get away with murder (!)
      Dokumentarer; Amanda knox, Audire & daisy, making a murder (!). begge OJ simpson dokumentarene.
      Reallity; Housewives, vanderpump rules, dance moms, tough love.

      (!) det er to ulike serier 🙂

    4. Younger! Kjempelett og moro serie med masse fashion og kule, pene mennesker!
      Big little lies! Spennende drama med masse kjente skuespillere, noe av det beste jeg har sett!
      The Jinx! True crime, og den absolutt beste dokumentarserien jeg har sett.
      Grace & Frankie! Feel good på høyyyt plan. Et must!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg