SER JEG EN REGNBUE TIL NÅ……….

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

JAKKE – NAKD / GENSERHER (-20%!) / DRESSBUKSEHER (-25%!)

Det går litt tid mellom hver gang jeg poster for tiden merker jeg, og grunnen til det er aaaat… jeg ikke har vært så motivert i det siste! Vil ikke si at jeg har hatt en low periode. Eller jo, det er vel kanskje det jeg har hatt. Litt vondt i viljen, om man kan si det sånn. Men, det er ingen poeng i å henge med geipen av den grunn – for sånn er det for alle fra tid til annen. Nå har jeg heldigvis tatt meg selv litt i nakkeskinnet, og tenker litt sånn at nå kan det bare gå oppover. Gidder ikke engang å skrive “det er likt for alle, snart er korona over”, for er vi ikke alle like jævla lei av oppmuntrende påtatt optimisme? Jeg brekker meg nærmest hver gang jeg ser de dumme hjertene på byggeplasser og regnbuebilder med “alt blir bra”. Jeg føler meg faktisk mye bedre med å innse at ting er DRITT nå, enn å skulle late som om verden er et fantastisk sted. Fuck det, for å si det på en fin, ladylike måte. La oss dyrke det negative i stedet! Woho!

Men ellers så har jeg det ganske så bra. Har startet med treningen igjen, noe som var HELT fantastisk. Alt har vært stengt i Oslo (no shit), mens her i Bergen hvor jeg er nå virker det faktisk som om korona ikke eksisterer. Jeg trener, spiser sunt og koser meg maks ♥ Ellers ser jeg frem til noe veldig gøy som skjer i slutten av måneden, men mer om det senere. La meg vise dere noen bilder av speltlompene mine først!

Namnam, veldig sunt og godt.

Vi snakkes! Forhåpentligvis før enn senere…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg