SELVREALISERING

God morgen, og GOD fredag! I dag blir en bra dag, jeg bare vet det. Jeg har hatt en liten selvrealiseringsrunde de siste dagene, og stilt meg spørsmål som: Hvor vil jeg være om 5 år? Hva setter jeg pris på i livet? Hvilke ting i hverdagen gjør meg ulykkelig? Hva burde jeg bli flinkere på? Den type ting.. Av og til kan livet fort gå på autopilot, og man gjør ting bare fordi man alltid har gjort det slik. Det gjelder både jobb, venner, skole, festing og andre aktiviteter man fyller hverdagen med. Noen ting jeg har kommet frem til er at frihet er utrolig viktig for meg. Å ha muligheten til å gjøre det jeg vil, når jeg vil. Ikke at jeg nødvendigvis kommer til å reise jorda rundt med det første, men at jeg faktisk har muligheten roer hodet mitt veldig. En annen ting som er viktig for meg er å lykkes. Som 23 år har jeg kanskje oppnådd mer enn mange på min alder, uten å høres for cocky ut. Selv føler jeg ikke sånn veldig på det selv, men jeg burde være glad og takknemlig for alt jeg har oppnådd både med bloggen og butikken. Jeg hadde ikke vært her hadde det ikke vært for de fantastiske menneskene rundt meg. De som støtter meg i tøffe tider, gir meg pusterom når jeg trenger det og vet hvordan de skal motivere meg i veien videre.

Jeg er utrolig motivert for tiden. Motivert til å virkelig ta tak i ting som har hengt over skuldrene mine i flere år. Motivert til å kutte ut de dårlige vanene jeg har, som å drikke for mye alkohol og ta dårlige økonomiske valg. Motivert til å bli en bedre venn og bli mer tålmodig for menneskene rundt meg. Motivert til å lytte mer til andre mennesker og ta til meg all kunnskap jeg kan få. Sist, men ikke minst – motivert til å jobbe knallhardt med både bloggen og Janne & Julia. Akkurat nå kommer noen deler av privatlivet mitt til å bli satt på vent, nettopp fordi jeg ønsker å prioritere jobb fremfor meningsløse flørter for eksempel. Det kommer nok en tid for det også.

IMG_1560-2

LASHES AND BROWS ON FLEEEEEEEK

Så, over til noe heeelt annet igjen! En annen ting jeg ønsker, er å bli flinkere til å vise takknemlighet. Jeg vet at jeg er takknemlig inni meg, men det kommer kanskje ikke frem alltid. Jeg er heldig som får lov til å jobbe med det jeg gjør, og heldig som får ha så gode og flinke sponsorer som for eksempel Beauty London. Ja, vipper og bryn er en overfladisk del av hverdagen – men jeg liker å dolle meg opp å føle meg fresh. Tusen takk til dere som alltid holder den delen av meg ved like ♥

closeup  IMG_1565-2IMG_1573-2IMG_1578-2

Denne blusen er så fantastisk fin, dumt det ikke kom bedre frem på bilder.. Du kan se nærmere her om du vil ♥

Ellers minner jeg på om at Nelly fremdeles har -40% avslag på jakker HER!

Dette ble et rotete innlegg.
4 kommentarer
    1. Ingenting cocky med å si “oppnådd mer enn de fleste på din alder” du har vært flink og får lov å være stolt av deg selv 🙂

      Og ved ettertanke…. Vil alltid være folk du har “oppnådd” mer eller mindre enn uansett alder 😛 God helg 🙂

    2. Viktig med refleksjon på selvrealisering 🙂 Selv har jeg opplevd mer enn mange jeg vet om på enkelte områder, i mens på andre felt er jeg helt blank:P Jeg har brukt dagboken “happiness planner” som verktøy, den er utrolig bra til refleksjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg