SELFIES vs. EKSAMENSLESING

IMG_3442IMG_3432

ÅÅÅÅH nå klarer jeg ikke lese mer! Når sant skal sies har jeg faktisk lagt fra meg boken for snart en time siden. Planen var å ta en kjapp pause for å oppdatere meg på mine sosiale medier, men nå har jeg gjort alt fra å redigert tictail-butikken min til titting på sydenbilletter og brukt 20 minutter på å finne riktig filter på selfiene over. Har dere noen studietips som gjør at jeg ikke vil drepe meg selv før dagen er omme? Dette er nok den verste eksamenen jeg har i år, siden det er såpass mye å lese. De andre fagene er litt mer praktisk av seg, noe som passer meg bedre.

Minner dere forresten på at om dere vil handle på klessalget mitt HER, så sender jeg avgårde alt i kveld! 🙂 Har noen ting igjen, og tenker også å oppdatere den med nye produkter ila uken.

6 kommentarer
    1. Sliter så sykt med akkurat det samme! Tipset mitt er å spise god mat samtidig.. Tror jeg må gå på butikken snart

      1. Har spist opp alt helgesnopet, og slukte nettopp siste rest av potetgullet.. Haha! Spørs om jeg må en tur på butikken selv 🙂

    2. Føler med deg! Business comm er forferdelig (regner med at det er det du leser til). Har eksamen i det i morgen selv 🙁

      1. Ja det er det jeg leser til! Huff nå orker jeg faktisk ikke lese mer, så vi får bare håpe på det beste 😀 Lykke til!

    3. Business comm er et skikkelig kjedelig fag i lengden! Har egentlig bare tullet hele dagen og ikke fått lest skikkelig før nå… Nå har jeg endelig lært meg alle teoretikerne/businessmennene og hva de mener eller står for. Ikke klar for morgendagen. Jaja! Lykke til 😀

      1. Huff jeg kan virkelig ingenting, så det skal bli spennende å se hvordan dette går! Haha 😀 Tusen takk, lykke til du og! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg