SELFIE

selfiegamehihi

I dag har jeg hatt den diggeste arbeidsdagen på lenge! Da jeg sto opp i dag tidlig slengte jeg på meg et par løse bukser, en oversized genser, lue og en svær bomber. Deretter tok jeg turen til kontoret, og har jobbet der til nå med musikk på høyttalerne og bena på bordet. Jeg var også innom Wah Wah for å ta en ansiktsbehandling, noe som var utrolig deilig etter en helg med festing, alkohol og reising. Mer om det senere.
Som dere ser er leppene mine ganske plumped (om det er et ord? kom ingen rød strek under da jeg skrev det iallfall haha). Forrige uke var jeg nemlig hos flinkeste Oda å fylte på med litt juviderm. Jeg har gått til Oda i over to år nå, og blir alltid like fornøyd ♥ Da vet jeg at jeg er i trygge hender, og at hun hører etter mine ønsker og behov. Jeg tok også litt botox i pannen. Ikke fordi jeg har noen synlige rynker, men fordi jeg vil starte forebyggingen tidlig. Oda har egen klinikk i Drammen som heter Wam-klinikken, og nå har hun også åpnet opp på Park Lane sentralt på Majorstuen i Oslo! Der har de åpningstilbud med rabatter på de fleste behandlinger. Perfekt om man vil “freshe seg opp (evt fylle seg opp) før jul 🙂 Alle tilbudene og info om booking finner du på facebooksiden hennes HER.
6 kommentarer
      1. Skal jeg være helt ærlig ser jeg ikke så stor forskjell på de to, men jeg syns kanskje juviderm holder litt bedre på meg:) men dette er jo forskjellig fra person til person!

      1. Jeg har S! Men den er SYYYYKT oversized.. Prøvde XS også, men da syns jeg den ble alt for kort. Veldig rart at det er så stor forskjell i lengden bare på en størrelse ned, men S er definitivt kulest på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg