SELFIE GAME STRONG!

(Inneholder én annonselenke)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA– Adidasgenser  her –

God morgen, og god lørdag! Det jeg er i ferd med å skrive nå høres utrolig teit ut, og det er jeg utrolig klar over. Men den siste tiden har jeg hatt en utrolig dårlig selfieperiode. De som har meg på snapchat (julianyland) ser kanskje at det er lite selfies som er lagt ut den siste tiden. Føler liksom hele fjeset er skjevt og rart, haha! Om dette ikke er det største luksusproblemet jeg har hatt så vet ikke jeg. Tenk at jeg faktisk skriver et blogginnlegg om det.. I dag derimot, kom selfiegnisten tilbake! Min siste selfie kan du altså se på snap.

Så, over til noe helt annet, men kanskje like så uinteressant. Hva jeg skal denne lørdagen er enda veldig usikkert. Om det blir partyyy eller chilling venter jeg spent tilbakemelding på. I mellomtiden skal jeg vaske leiligheten, begynne pakkingen til neste uke som skal tilbringes i Oslo og dra den slappe ræva mi på sats. Stumpen blir nok ikke noe strammere i dag heller da planen var å trene overkropp. Men men!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg