SELFIE GAME STRONG

snaplatel

SNAPCHAT – JULIANYLAND

En liten runde med mine siste snap! Jeg var tydeligvis strålende fornøyd med selfie-gamet mitt i Stockholm, som dere ser i de litt for mange identiske selfiene over her.. Ellers ble kollasjen helt fucket da jeg lastet den opp, og jeg har faktisk ikke energi til å rette opp i den. Dere kan jo gjette to ganger hvem som er sengeliggende, igjen! Nå har jeg faktisk fått nok. Åpenbart er det noe mer som er galt enn bare feber. Heldigvis fikk jeg legetime klokken 14 i dag, og finner vi forhåpentligvis ut hva som feiler meg én gang for alle slik at jeg får fikset det. Jeg har ikke tid til å være syk. Sånn virkelig. Det høres kanskje dumt ut, men jeg har faktisk ikke mulighet til å ligge hjemme slik som i dag – jeg har alt for mange ideer for denne uken. Jævla kropp.

Diamant-chokeren finner dere forresten HER.

Ellers trenger jeg en ny serie å se på, siden jeg tydeligvis blir liggende i sengen resten av dagen. Tips please? Gode filmer er heller ikke til å forakte!
12 kommentarer
    1. Hvor er den svarte kjolen med tynne stropper fra? Serier du kanskje ikke har sett kan være The Crown? God bedring 🙂

    2. God bedring <3
      Du burde se på the good witch, ligger enten på Viaplay eller Netflix. Vi har samme serie smak virker det som, men den er sånn feel good serie som man blir liggende å smile av 🙂 Tror du trenger det nå.

    3. Jeg synes det er så kleint med selfies, det ser så tilgjort ut.. Er antagelig for gammel for å skjønne greia :p

      Har du sett Victoria? Enkel underholdning, søt serie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg