SE HVEM SOM HAR KOMMET!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen ♥ I dag sov jeg faktisk til klokken ti, superdeilig! Sent i går kveld kom bestisen min Andreas på besøk, og jeg har faktisk gledet meg så mye denne uken at dere aner ikke! Har nesten hatt sommerfugler i magen, skulle tro jeg var forelsket vet du. Men Andreas er den personen som er helt lik meg, det er faktisk sykt. Vi begge elsker å gjøre de samme tingene, og ler egentlig fra vi står opp til vi legger oss. Det er ingen tvil om at dette kommer til å bli en helg fylt med kos og mye latter! Over er noen bilder fra i sommer da han var her på besøk. Ah, savner å gå ute med bare bein altså..

2 kommentarer
    1. Så koselig! Siden du drikker mye vin, og har gjort det gjennom lang tid lurte jeg på om du snart kunne fått til en vin guide? Hadde vert supert å fått noen nye tips da jeg er svært lei av de jeg vet om

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg