se hva jeg fant! weheartit

  God natt dere! I dag har formen min mildt sagt ikke vært på topp, og det eneste jeg egentlig har gjort er å være tidenes største tv-slave. Fikk heldigvis drapp rumpa mi opp til Martine i åtte tiden, så slapp jeg å glo på skjermen alene. Fikk egentlig litt lyst til å da outfit-bilde i dag, bare for at dere skulle få se hvordan jeg virkelig ser ut. Her i gården er det ikke mye luksuskrøller og milelange øyenvipper nei. I dag var nøkkelordet fleece og store joggebukser. Det ser helt forferdelig ut, men guri for en komfort! Har sikkert bladd igjennom alle appsene mine på iPhonen hundre ganger i dag. Var innom WeHeartIt, og fant faktisk endel bilder av meg selv. Veldig uforventet, hadde ikke trodd noen kom til å legge ut noe! Bildene er vel og merke supergamle, men det er da alltid koselig å gå en tur down memorie lane?
Bildene over husker jeg kjempegodt at jeg og Glenn tok vinteren 2010. Skikkelig photoshoot altså, hahah! Bildene under er en liten blanding fra forskjellige år.
Øverst til venstre er jeg klar til julebord, desember 2011. Øverst til høyre er fra mai 2010, klar for å være hårmodell for en salong i Molde. De to nederste bildene er tatt tilfeldig, et i 2010 og et i 2011.
Klar for et annet julebord, desember 2011!  
Sommeren 2010.

Beklager forferdelig dårlig kvalitet på bildene forresten! Er ikke orginalbildene jeg legger ut nå, men bilder jeg har lagret fra weheartit. De ble utrolig uskarpe da jeg gjorde de større. Men, det får bare være! Akkurat nå er trynet mitt ikke akkurat i blits-modus, og jeg tror drømmeland kommer til å dra meg inn om ikke alt for lenge.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg