SCHOOL OUTFIT

Første skoledag – check! I dag hadde vi finans, noe jeg har grudd meg til utrolig lenge. Første halvtimen av forelesningen bablet læreren om alt mulig fra eksamensoppgaver til ting han legger ut på itslearning, og jeg bare what? Skjønte mildt sagt ikke en dritt, og satt bare å var nervøs for at det faglige skulle starte. Jeg og Cathrine satt der og fulgte med så godt vi kunne, og gjett hvem som klarte så og si alt! Herlighet, dette ga mersmak altså. Håper det fortsetter i samme retning, og en ting er iallefall sikkert: jeg skal aldri droppe en time i finans… Da henger jeg nok langt etter.  Nå skal jeg hive meg i joggisen og kjøre bort på brun og blid for å få litt brunfarge. Oh lord som jeg gleder meg til sommeren!


Jakke – Zara / Hansker – HER / Solbriller – Cathrine sine (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg