SAVN

Tenk, nå er sommeren straks over, og ikke bli sint fordi jeg sier det – men FY så klar jeg er for høst nå! Sitter her å mimrer tilbake på alt jeg har opplevd i sommer, helt til jeg kommer på at jeg faktisk ikke har møtt bestevenninnen min Birte i løpet av de tre månedene. Tiden har gått så innmarri fort, og nå er plutselig ferien over. Birte er en av de personene som betyr absolutt alt for meg i hele verden, og hun er en av de få jentene jeg har rundt meg jeg føler jeg kan stole hundre prosent må. Misforstå meg rett, for jentene hjemmefra er også blandt de. Men Birte kommer ikke fra Molde skjønner dere, men et par timer utenfor. Vi ble kjent da jeg bodde i Ålesund, og etter det har vi vært bestevenner.  De årene jeg har kjent henne har vi opplevd så enormt mye sammen. I 2011 dro vi på får første ferie sammen til Israel, noe som var en sykt spesiell men også fantastisk opplevelse. Birte sine gode egenskaper er mange, og jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skulle klart meg uten henne. Vi prater i timesvis på telefonen hver dag, og jeg tror faktisk ikke det er noen ting hun ikke vet om meg. Selv om vi ikke har sett hverandre på over tre måneder. Det er slik en bestevenn skal være. En person man kan gå måneder eller år uten å møte, men fremdeles vite hvor man har de til enhver tid. Nå sitter jeg å tenker på min neste tur til Bergen, der hun nå bor. Hun er på vei til å flytte inn i en ny og superfin leilighet, som jeg gleder meg til å være i sånn cirka hele tiden. Mihi! Det er virkelig vanskelig å forklare denne jenta med ord, men at hun er fantastisk er det ingen tvil om. Når vi er sammen føler jeg meg alltid bra, og det er ikke bare fordi hun alltid sminker meg. Men sånn seriøst altså, hun er dødsflink. Når jeg sminker meg selv ser det ut som en 12åring har ramlet i sminkeboksen.. Huff. Tenkte bare å skrive et lite innlegg om denne fantastiske bestisen. Merker jeg savner henne mye, og at det er på tide at vi møtes igjen <3 Har dere noen venninner som bor langt unna?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg