SATURDAY

REKLAME – Affiliatelinker Nelly.com

SKJORTEHER / BUKSEHER / VESKEHER / SKO – ZARA

Grattis til meg selv, for årets mest kreative overskrift. Jeg sitter å koser meg i sofaen å hører på podcasten til Anna og Erica. Sitter å ler for meg selv, for jeg vet jo bakhistorien til mye av det de prater om. Akkurat nå snakker Erica om fylleangsten etter midsommarfesten til Nelly, og jeg døøøør. For en fest!!

Uansett. Plutselig var det sommer gitt. Dramatisk temabytte. Var på årets Junkyardfest på Stratos i går, mer om det senere! Våknet faktisk opp i rimelig tid uten å være bakfull, noe jeg sier meg rimelig fornøyd med. Venter egentlig bare på at June skal våkne så vi kan lage noe frokost. Har blitt helt hekta på spinatomelett, og spiser det omtrent hver eneste dag. Noen som er keen på oppskrift?

 

SKJORTEHER / BUKSEHER / VESKEHER / SKO – ZARA

Hva denne lørdagen bringer er jeg fremdeles usikker på. Selv om jeg ikke er hangover, så tror jeg feberen begynner å snike seg på. Heldigvis er det overskyet i dag, så jeg slipper det indre stressmomentet at jeg ut i solen. Haha! Okei, dette innlegget var ekstremt rotete. Snakkes senere ♥

3 kommentarer
      1. Gjør ingenting spesielt, men er generelt aktiv og bevisst på hva jeg spiser! Men skeier også ofte ut, kunne nok vært flinkere der.. Haha! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg