SATURDAY SELFIE

IMG_4761 kopi-2
(Sponset behandling)

Ser dere noe annerledes på meg i dag? Nei, det er ikke håret! Vippene mine er også superfine, men det er ikke det jeg hinter til heller. Hihi 🙂 Mens dere tygger litt på den tenkte jeg å bable litt om mine nye, flotte 3D vipper. På torsdag var jeg hos Jeanette Helen på TL Salongene Laguneparken for å fylle på, selvom det egentlig ikke var nødvendig sa hun. Hadde nesten ikke mistet noen siden forrige gang, og det er jo positivt!

For timebestilling kan du ringe 55010194.

En annen nyhet er at den kosmetiske sykepleieren Oda Wam Hansen kommer til TL Salongene lørdag 17.oktober! Det er hun som både fikser leppene og sinnarynken min, noe hun har gjort en god stund nå. Hun bruker teosyal i leppene, og på meg holder det mye lenger enn restylane. Nå har jeg jo testet ut begge deler. Det blir rabatterte priser og begrenset med plasser, så det kan være lurt å booke time allerede nå om du har lyst til å fikse på noe 🙂 For å gjøre det kan du ringe 55010194. Mer info og priser finner du på facebooksiden her.

15 kommentarer
    1. Hmm.. Skulle si håret, og andrevalget var vippene, men da velger jeg heller å tippe brynene, haha! Eller leppene kanskje? Du er pen uansett 🙂 og forresten! Ikke kast bort penger på å se maze runner, den suuuuger. 1-eren var skikkelig bra, så ble sykt skuffa av den her.. Er såå mye frem og tilbake, og utrolig langdratt! Ville heller ha sett en annen 🙂 stor klem!

    2. Vakre deg! 🙂 bare så du vet det så er jeg veldig fan av denne bloggen, du skriver så ærlig og “jordnært” synes jeg, og jeg har fulgt deg helt siden den tiden du hang masse med Lars Tangen! Hihi. Takk for at du fortsatt skriver 🙂 ha en fin kveld!

    3. Hei julia! Det går ikke an å trykke på linken:( hva blir prisene på? Fikk ikke gått til oda sist, tenker jeg må gå denne gangen, er 6 mnd sist jeg fylte på.. Og du ser nydelig ut:-) er det bryna du har tatovert? Stor klem<3

    4. Hei julia! Det går ikke an å trykke på linken:( hva blir prisene på? Fikk ikke gått til oda sist, tenker jeg må gå denne gangen, er 6 mnd sist jeg fylte på.. Og du ser nydelig ut:-) er det bryna du har tatovert? Stor klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg